Ini Saya

My photo
penang - bangi, Malaysia
love to smile and love to cry.. still growing in all direction..
rules in relationships: don’t lie, don’t cheat and don’t make promises you can’t keep..

22. sagittarius.. Smiling is my favorite exercise... give your smile to everyone but give your heart to only one...
Daisypath Happy Birthday tickers

muka buku saya (^.^)v

Monday, January 28, 2013

say cheeseeeee :D

salam,


heyyy memandangkan haritu saya dah pergi ke kelas untuk baking dan telah belajar cemana nak bake cheeeeeeeessssse cake ni, makanya saya mahu menge"test" ke"terror"an saya untuk baking. muehehe.
 haritu belajar buat tiga cake. tapi yang paling nak try mengasah skill ni nak buat cheese cake tu, 
esok mungkin nak ke baker's choice iaitu merupakan kedai menjual bahan2 kek, 
so esok nak beli barang. yeayyy. 
memandangkan tengah sengkek juga maka nak beli barang kena mintak duit mama yeayyy lagi. haha. 

ini rupe kek yang masa kelas baking haritu. tapi kek ni x de bahagian bawah tu, so nanti nak try buat nak buat yang ada bahagian bawah tu. heee. tak salah kan cuba, resipi nak main google aje :p

oh ini kek yang lagi satu, kek pelangi  yang dah siap bakar x sempat nak tangkap gambar so sempat yang ni je. tapi seriuss cantik.

jadi itu sahaja, jumpa lagi di entri depan, mungkin entri untuk cheese cake yang cik sal oh ekin ni buat ke kan. hee. bye. xoxo.

No comments:

Post a Comment